Vanliga frågor


Mitt konto


Hur skapar jag ett konto?

Registrera ett nytt konto för ditt företag genom att klicka här.

Konton är endast till för företag som handlar hos oss.
Om du är en privatperson så loggar du inte in, utan lägger bara dina önskade produkter i varukorgen och går till kassan.

Kontakta vår kundtjänst vid frågor genom att ringa 020 - 50 58 50 eller mejla till info@packoplock.se.

Hur loggar jag in?

Du kan logga in dig via "Logga in"-knappen längst ned på sidan eller via "Mitt konto" i menyn överst på sidan.
inloggningssidan kan du också få ditt lösenord skickat till dig om du skulle ha glömt bort det.

Konton är endast till för företag som handlar hos oss.
Om du är en privatperson så loggar du inte in, utan lägger bara dina önskade produkter i varukorgen och går till kassan.

Hur byter jag mitt lösenord?

  1. Gå till den här sidan och fyll i ditt kontos e-postadress, tryck sedan på ”Nollställ lösenord”.
  2. Du har nu fått ett mejl som innehåller en länk som du ska gå in på.
    Observera att om man har klickat mer än en gång på länken i mejlet är den förbrukad och du kan då inte byta lösenord med hjälp av den.
    I sådant fall behöver man börja om på steg 1.
  3. Fyll i ditt nya lösenord och spara.
  4. Du ska nu kunna logga in på sidan med ditt kontos e-postadress och nyligen valda lösenord.

Behöver du hjälp med detta är du välkommen att ringa oss på 020 - 50 58 50 eller mejla till info@packoplock.se.

Vart ser jag mitt kundnummer?

Du som har ett konto hos oss kan se ditt kundnummer under "Mitt konto" > "Fakturauppgifter".
Klicka här för att komma dit (Du behöver vara inloggad).

Hur loggar jag ut?

För att logga ut går du till sidan Mitt konto och väljer "Logga ut" i menyn till vänster.
Du kan också klicka här för att logga ut.


Beställningar och leverans


Hur gör jag en beställning?

Du kan läsa om hur du gör en beställning i vår webbshop genom att klicka här.

Det går också bra att beställa från oss via telefon, ring då vår kundtjänst på 020 - 50 58 50.
Vår kundtjänst har normalt öppet vardagar mellan 08:00 - 17:00.

Hur lång är leveranstiden?

Vid beställning vardag före kl 14 skickar vi varorna samma dag. Order som görs på en helgdag eller röd dag skickas nästkommande vardag.
För att se vilka dagar ni har utkörning, vänligen klicka på länken nedan och sök på ert postnummer (ex 111 11). OBS! Välj zon 2.

Kontrollera om DSV har daglig utkörning på ditt postnummer.

Vanligtvis sker leverans nästkommande vardag.
(Observera att på vissa mindre orter och även på en del landsorter sker inte utkörning alla dagar i veckan, och finns ni långt upp i landet kan även det påverka leveranstiden.)


Om din leveransadress ligger i Norrköpingsområdet så är det möjligt att få din beställningen levererad samma vardag.
Kontakta vår kundtjänst på 020 - 50 58 50 eller info@packoplock.se för mer information.

För beställningsvaror är leveranstiden oftast längre.
För artiklar markerade med * är leveranstiden c:a 1 vecka.

Hur ser jag om en produkt finns i lager?

I alla våra tabeller med produkter visas en ikon bredvid köp-knappen som berättar vad produkten har för lagerstatus just nu.
Håll muspekaren över ikonen för att se mer information, som antal i lager eller förväntat inleveransdatum.
Våra produkter går att lägga i varukorgen och beställa oavsett lagerstatus.

En grön ikon betyder att produkten finns i vårt lager och kan skickas samma dag.
En orange ikon betyder att vi endast har ett fåtal kvar i vårt lager som kan skickas samma dag.
En röd ikon betyder att produkten är tillfälligt slut i vårt lager.
En grå ikon betyder att det är en beställningsvara som har några dagar längre leveranstid.

Jag har lagt en beställning men inte fått någon orderbekräftelse?

Det kan dröja några minuter efter att du lagt din order innan du får orderbekräftelsen i din mejlkorg.
Kontakta annars vår kundtjänst på 020 - 50 58 50 eller mejla till info@packoplock.se, så hjälper vi dig.

Hur returnerar jag en produkt?

Kontakta vår kundtjänst på 020 - 50 58 50 eller mejla till info@packoplock.se, så hjälper vi dig att göra en retur.
Läs våra köpvillkor här.

Min produkt var transportskadad vid leverans?

Kontakta vår kundtjänst på 020 - 50 58 50 eller mejla till info@packoplock.se, så hjälper vi dig.
Läs våra köpvillkor här.


Övrig information


Jag hittar inte svaret på min fråga?

Du är varmt välkommen att ringa oss på 020 - 50 58 50 eller mejla till info@packoplock.se, så hjälper vi dig.
Vår kundtjänst har normalt öppet vardagar mellan 08:00 - 17:00.

Användbara länkar

Företaget
Läs mer om företaget.

Kontakta oss
Läs mer om hur du kommer i kontakt med oss.

Så handlar du
Läs mer om hur du handlar hos oss.

Köpvillkor
Läs mer om våra köpvillkor.

Integritetspolicy
Läs mer om vår integritetspolicy.

Miljö
Läs mer om hur vi arbetar med miljöfrågor.

Jobba hos oss
Läs mer om våra lediga tjänster.

Beställ vår katalog
Fyll i dina uppgifter och få vår katalog skickad till dig.